میلاد منجی عالم بشریت
شرب زرکشیده
ادبی،ورزشی،مطالب جالب
یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : محمد

درد دل امام زمان

کیستم من ای که در هر روز وشب میکنی از حق ظهورم را طلب

کیستم من دیدی ایا روی من یا مشامت حس نموده بوی من

کیستم من غرق احسان منی میهمان عمری سر خوان منی

کیستم من عاشق دیوانه ام کونشانی تو از میخانه ام

کیستم من لاف عشقم میزنی نام من بر لوح قلبت میکنی

کیستم من گه کنی تو یاد من گه بسوزانی دل ناشاد من

کیستم من ساعتی بامن خوشی ساعتی با نفس واهریمن خوشی

کیستم من که تویی در کوی من گاه خنجر میکشی برروی من

کیستم من گاه با ما دوستی گاه بنمائی به اعدا دوستی

کیستم من قدر من نشناختی امدی اندر حریمم تاختی

یاسمن گلشن عترت منم ساقی میخانه ی غربت منم

کیستم من ای به حقم ناسپاس با توهستم ای همیشه ناسپاس

بارها در غصه ام انداختی بار ها دیدی مرانشناختی

بارها دیدم تورا کردم سلام تو جواب من ندادی یک کلام

بارها دیدم که در هر انجمن مست اغیار منی غافل زمن

بارها دیدم گنه کاری تو گریه کردم بر تبه کاری تو

بارها شد بر توکردم التماس با عدوی من چرا داری تماس

بارها جایت خجل کردیده ام شرمسارو منفعل گردیده ام

بس کنم من دیگر این گفت وشنود عقده بود ودر گلویم مانده بود

هر چه بود ایام ان دوران گذشت هر چه کردی هر چه بودی ان گذشت

حالیا از نو اعمال اغاز کن باب عشق دیگری را باز کن

نیستی تنها تو در فکر فرج روز وشب مارا بود ذکر فرج

عشق یک سویه یقین باطل بود این دل ما هم به تو مایل بود

دوستی باشد اگر از میل ماست مهرورزی از سوی ماابتداست

ما به تو عشق ومحبت داداه ایم ما به تو شوق شهادت داده ایم

ما به تو حجران و وصل اموختیم مابقای عشق بهرت دوختیم

ما به قلبت مهر را انداختیم در دلت شورو صفا انداختیم

ماتورا اول صدایت کرده ایم ما برای خود جدایت کرده ایم

ما به نام خویش دربستت زدیم داغ عشق خویش بر دستت زدیم

ما تورا خندان وگریان میکنیم ماتورا مشمول احسان میمنیم

ماتورا اینسو وان سو میبریم ماتورا با هر بدی هم میخریم

ما به تو اخر سعادت میدهیم بر تو از جام شهادات میدهیم

ما که هر کاری برایت میکنیم در قیامت کی رهایت میکنیم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرب زرکشیده و آدرس hamze90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 54358
تعداد مطالب : 435
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1